پرایمر و نقش آن در ابزارپایا دکو

پرایمر و نقش آن در ابزارپایا دکو

پرایمر و نقش آن در ابزارپایا دکو

پرایمر و نقش آن در ابزارپایا دکو

با توجه به اینکه سوال بسیاری  از مخاطبین ما در مورد رنگ پذیری ابزار پایا دکو بود . تصمیم گرفتیم تا شما را با این موضوع بیشتر آشنا سازیم.

آستر اکریلیکی

(آستر) بر پایه ی رزین اکریلیک و سیلیکون مضاعف تولید می شود و حلال آب است که جهت عایق کردن زیرکار و کاهش مَکِش مواد مورد اجرا به سطح زیرکار می شود . همچنین باعث چسبندگی بیشتر رنگ با ابزار پایا دکو (زیر کار) می شود.

مزایا و کاربرد

1- منافذ کوچک سطح زیرکار را می پوشاند.
2- باعث چسبندگی و اتصال بهتر مواد به سطح زیرکار می شود و جلوگیری از ریزش می کند.
3- ضد حساسیت و کاملاً بی بو و دوست دار محیط زیست است .
4- مقاوم در شرایط جوی مختلف .

روش اجرا

این ماده را می توان روی هر سطحی استفاده کرد. با 30% الی 50% وزنی خود با آب آشامیدنی مخلوط نمود. و در مناطق مرطوب توصیه می شود که دولایه پرایمر اعمال شود. و در غیر این صورت اگر به صورت یک لایه استفاده می کنید مقدار کمتری آب به محصول اضافه کنید. این محصول را در دمای بالای 5+ درجه و به وسیله ی فرچه یا غلطک به طور یکنواخت اجرا کنید زمان خشک شدن با توجه به شرایط آب و هوایی 2 الی 3 ساعت است و هر یک کیلو از آن توانایی پوشش 6 تا 8 متر در یک لایه اجرا دارد البته این مواد با توجه به سطح زیر کار و مَکِش آن و مقدار آب افزوده متغیر می باشد.

طول عمر رنگ نمای ساختمان

با توجه به شرایط اقلیمی و محل قرار گیری ساختمان ، رنگ با فرمولاسیون های متفاوتی تهیه می شود. که این امکان را فراهم می کند .این نوع رنگ با ماندگاری و دوام بیشتری رو به رو شود. به طور متوسط طول عمر رنگ بیرون ساختمان در صورت انجام زیر سازی مناسب و اجرای صحیح بین 15 تا 20 سال می باشد.

آماده کردن سطح رنگ

به دلیل استحکام بالای رنگ نمای ساختمان. قبل از اجرا رنگ سطوحی مانند شیشه ها ، سنگ ها و موزاییک ها را کاملا بپوشانید. در صورت پاچش ، این رنگ به آسانی قابل پاکسازی از روی سطوح نمی باشد. در صورت پاچش رنگ بر روی سطح  قبل از خشک شدن رنگ، با دستمال مرطوب و بعد از خشک با تیغ شیشه پاک کن قابل پاکسازی می باشد.

پیام خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید